O denken ze, ik denk da t wel goed-komt. Ik sterf, trouwens van de kou. Ik pen, n sap-kuur aant volgen. Ik had, t er met de onco-loog over, da leek hem, & Mij wel ge-zond. Voor-als-nog, word ik, voor-al zieker. Ik hep, t koud, & krijg over-al om de peurt pijn. Hadden we, ver-porgen voor de zeker-heid. Kou = zeker n pitje gek, momenteel? Ik hep, n dek-ped over me heen. Das nie, fuhr den Sicher-heid, ik hep t koud. Echt ja Darius. Da klimaat, hep ik, al jaren voor el-kaar. Hitte-golfjes, zijn er al, zo lang als ik, me kan her-inneren. Ik las, ook da t kut-kapinetje wil da, Schip-hol krimpt. Andere tijd, ik hep t al jaren voor el-kaar. En-fin ik doe, wel ff leuk mee, zo-als ge-woonlijk. Zou t, kapinetje ook weer ff leuk, willen mee-doen op mijn andere plogje, voor Neder-land? Ik hep, wel nieuws nodig. Let´s get, it over with, the Raisie-thing, & the New World Order. Noe, hep ik, t wel ge-hoord, ik pen n goor goor schijn-heilig manipulatief kanker-wijf. Hmmhm...